آخرین حربه دشمنان برای شکست نظام اسلامی بهره گیری از اهرم تهاجم فرهنگی است نظام سلطه که ساختار پولی و مالی دنیا را در اختیار دارد علاوه بر استفاده تنبیهی از مسائل اقتصادی برای شکستن مقاومت جهان اسلام بعضا اعطای تسهیلات مالی و وامهای بین المللی را منوط به انجام برخی تغییرات در راستای اهداف فرهنگی و جنگ نرم خود میکند. آمریکایی ها سالانه میلیون ها دلار برای تغییر افکار و باورهای ملته ای مسلمان در جنگ قلب ها و ذهن ها هزینه می کنند . با این حال ، جاه طلبی های آمریکایی ها همزمان شد با تفوق گفتمان جمهوری اسلامی در منطقه گفتمانی که نقطه مرکزی اش مقابله با نظام سلطه و به ویژه هژمونی آمریکا بود .

درست از همان زمانی که ماهواره فعالیت خود را آغاز کرد بسیاری از کارشناسان حوزه های اخلاقی و اجتماعی نسبت به محتوای برنامه های آن هشدار داده اند و خانواده ها را از دیدن برنامه های آن منع کردند . برنامه هایی که به اعتقاد این کارشناسان جز براندازی بنیان خانواده ها هدف دیگری نداشت .

امروزه دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که هدف اصلی گردانندگان و دست اندرکاران این شبکه ها از تاسیس آن ، جز ترویج زندگی غربی و فرهنگهای ضد دینی و گسترش روابط آزاد بین دختر و پسر و خیانت همسران و انحطاط اخلاقی جامعه مذهبی ایران نیست ، جامعه ای که تا به امروز به واسطه برخورداری از فرهنگ غنی اسلامی ، ایرانی ، از بسیاری ناهنجاری های رایج در جهان غرب و گسستگی خانواده ها در این جوامع به دور بوده است . اصولا هم به همین دلیل بوده که نقشه ها و طرح های دشمنان علیه علیه نظام و انقلاب تا به امروز جواب نداده است . غرب در ذهن تاریخی اش تجربه خوشایندی از شکست دادن مسلمانان در اندلس(اسپانیا) دارد . اندلس آینه عبرت همیشگی برای مسلمانان است . عبرت و تجربه ای که در آن سرزمین اسلامی اندلس نه با زور شمشیر که با هجمه و شبیخون فرهنگی از کف مسلمانان خارج شد .

هنگامی که سران مسیحی غرب و کلیسا فهمیدند که با جنگ و قوه قهریه نمی توانند جلوی پیشروی مسلمانان را به قلب اروپای مسیحی بگیرند ، در پشت درهای بسته ، پاپ کشیش ها ، کاردینال ها و اسقف ها با مشورت یکدیگر ، در اقدامی ضد اخلاقی ، حکم شرعی ورود و نفوذ در سرزمین اسلامی اندلس را با برنامه ای غیراخلاقی صادر کردند و قرار شد به بهانه تجارت ، زیباترین زنان اروپایی وارد اندلس شوند . جوان مسلمان که همیشه با شمشیر بسته به کمر در خیابان ها و بازار تردد میکرد تا اگر اعلام جهاد شد آماده جنگ باشد با ورود این عروسک های بزک کرده غربی و عشوه و ناز آنان دست و پایشان سست شد . مصرف مشروبات الکلی و زنا و انحطاط اخلاقی به جایی رسید که وقتی لشکریان صلیبی پشت دروازه های اندلس رسیدند دیگر کسی نبود که از حدود و ثغور اسلام دفاع کند .

امروزه غرب به دنبال کسب تجربه اندلس برای ایران اسلامی است و شبکه های خانمان برانداز ماهواره ای همگی برای گرفتن غیرت ، تعصب ، اعتقادات دینی و اخلاقی از خانواده و جوان ایرانی است و این کار را چنان پیچیده انجام می دهند که بسیاری از بینندگان ، هیچگاه متوجه اهداف شوم این شبکه ها نمی شوند .

 

منبع : ماهواره یا دجالواره ، ویژه سرگروههای تربیتی

مرکز تولید اندیشه و پاسخ گویی سازمان بسیج مستضعفین