سالروز  شهادت مظلومانه بهانه خلقت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بر شیعیان جهان تسلیت باد

خیلی وقت بود که توی منطقه عملیات محرم مشغول تفحص شهدا بودم. دیگه عشایر منطقه هم منو میشناختند و اگه پیکر شهیدی رو می دیدند خبرم میکردند....

یک روز یکی از عشایر چوپان به نام غلامی تماس گرفت و گفت : سه تا شهید پیدا کردم سریع بیا جنازه ها رو ببر . گفتم باشه میام . گفت : نه الان خودتو برسون ، کارت دارم . تعجب کردم که چرا اینقدر اصرار میکنه . خودمو رسوندم به جایی که گفته بود . سه تا شهید رو دیدم . غلامی گفت : چند وقت پیش این شهدا رو اینجا دیدم هر وقت خواستم به شما زنگ بزنم بیایید موفق نشدم ، تا اینکه دیشب توی عالم خواب خانمی رو دیدم که البته اجازه نگاه کردن به صورتش رو نداشتم . ایشان به من فرمود : چرا تماس نمیگیری بیایند بچه های مرا ببرند . از خواب بیدار شدم . حیرون بودم . نمیدونستم این خانم کی بود  که اومده بود به خوابم . خواب رو برای مادرم تعریف کردم گفت : اون خانم حضرت فاطمه زهرا مادر شهداست سریع برو به مسئول تفحص منطقه بگو بیاد و شهدا رو ببره

راوی : حاج جعفر نظری مسئول تفحص شرهانی

هدیه به مادر شهدا و همه شهدا بالاخص شهدای گمنام صلوات