یکی از این خطر ها که در حال حاضر و برای خود ما در حال وقوع است، " نفوذ تفکر شیطانی انجمن حجتیه در بین بچه هیئتی ها می باشد " حال بیائیم با این تفکر آشنا شویم.

شروع آن از سال 1332 به رهبری شیخ محمود ذاکر زاده تولایی معروف به شیخ حلبی می باشد. سکوت در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی، چراغ سبز به آمریکا، حامی خرافه ها و قمه زنی و تحریک علما برای فتوا به حفظ این خرافه می باشد. اما اینها گوشه ای از این تفکر بود و حرف اصلی ...

حرف و عقیده آنان = هر حکومتی قبل از حکومت امام زمان (عج) طاغوت است.

علَم آنها = آنان با علَم اهل بیت و غیرت زهرایی و شور هیئت و گرایش بالا امّا شعور و معرفت پایین از طرف ما وارد می شوند.

اینان با علَم اهل بیت وارد می شوند ( مظلومیت حضرت زهرا (س) غصب حکومت امام علی (ع) و به دنبال آن لعن خلفا و همسران پیامبر می باشد و این نکته فراموش نشود که حضرت آقا حکم حکومتی داده اند که " ایجاد هرگونه تفرقه بین مسلمانان (شیعه و سنی) و لعن خلفا و همسران پیامبر (ص) حرام است..."

بدین وسیله ولایت حضرت آقا و رهبری ایشان را زیر سوال می برند و اینگونه در ذهن ما جا می اندازند که چطور است برائت از دشمنان اهل بیت واجب اما بچه هیئتی نباید لعن کند (در جلسات عمومی)؟!!

آنها دست گذاشته اند روی بغض و حساسیت ما که اهل بیت می باشد و چرا آقا و مقام ولایت مخالف لعن (خلفای راشدین) می باشد؟!!

هدف آنها دقیقاً بچه های هیئتی و جوانان ناب انقلابی می باشد و آنها را یک به یک از مسیر جدا می کنند. (احتمال به قریب و بسیار زیاد هدایت این تفکر و انجمن توسط سرویس انگلیسی می باشد.) تا چند وقت گذشته جرات و جسارت این را نداشتند که علناً اعلام کنند که ما انجمن حجتیه هستیم، اما در حال حاضر در پی جذب نیرو و ترویج عقاید خود می باشند. (خواسته یا نا خواسته از طرف ما نادیده گرفته می شود و متوجه خطرات آن نیستیم.)

حضرت آقا فرمودند نباید لعن عمومی کرد چون که باید حکومت جهانی اسلام شکل بگیرد برای ظهور مهدی فاطمه (عج)، و این جز با اتحاد مسلمانان صورت نمی پذیرد. " پس لعن در جلسات عمومی نباید کرد ولی شخصاً و کسب قرب و تبرّی از دشمن اشکالی ندارد و بسیار خوب است."

نبود معرفت دینی و گرایش شدید و شور بالا و شعور پایین (خالی بودن محافل سخنرانی و بلافاصله حاضر شدن در مداحی و عزاداری) اشکال عمده ی ماست.

بعد از این جریان افراد به دو گروه تقسیم می شوند:

  1. کسانی که عقیده ای محکم داشتند به افرادی بی تفاوت تبدیل می شوند (ساکتین)
  2. کسانی که درجه ای پایین تر بودند، خوارج و روبروی ولایت را تشکیل می دهند.

تمام اسناد این انجمن به دو حدیث امام باقر و امام صادق (ع) می باشد:

" کلُّ رایَهٍ تَرفَعُ قیلَ قیامَ القائمِ صاحِبُها طاغوت"

اما باید دانست که این حدیث قید و ضمیمه دارد. " مَن رَفَعَ رایَةٍ ضِلالٍ صاحِبُها طاغوت " و منظور حکومتی که صاحب آن طاغوت و هدف آن ضلالت و گمراهی می باشد.

و دیگر اینکه دلیل و زمان این حدیث بخاطر اوضاع و شرایط آن زمان و دوران امام باقر و امام صادق (ع) بوده که 72 علَم بنام اهل بیت قیام کردند که همگان دکّان بازی و حکومت طاغوت بود و فقط قیام زید و مختار مورد رضایت آن بزرگواران بود و تایید کردند.

آنان این عقیده را دارند که حکومتی که در حال حاضر پرچم آن در دستان مقام معظم رهبری می باشد غیر شرعی و حرام است و صاحب آن را طاغوت می دانند و می گویند باید منتظر باشیم تا خود حضرت قیام کنند و شخصی بنام نائب امام زمان (عج) و ولی فقیه مشروعیت ندارد.

از امام رضا (ع) سوال شده چرا مردم نیاز به اولی الامر دارند؟ به چند دلیل...

  1. مردم باید در چارچوب قانون عمل کنند (قانون الهی)، امّا اگر حاکم عادلی نباشد به قانون تجاوز می شود.
  2. ما هیچ مکتب و فرقه ای نداریم که ایستادگی کند مگر با وجود حکومت ...
  3. هیچ مکتبی نیست که هم دینش حفظ شود و هم دنیایش مگر با وجود حکومت.
  4. در حکمت حکیم (خداوند) جایز نیست امری که ضرورت مبشر است را تعطیل کند (ضرورت حکومت)
  5. بدون حکومت، مردم قوام ندارند، چطور با دشمنان بجنگند؟ تقسیم بیت المال چگونه باشد؟ جمع مردم با تداوم حکومت صورت می گیرد و برای اینکه عدالت اجرا شود و ظلمی نشود باید حکومتی باشد.
  6. اگر امام صالح نباشد دین از بین می رود، عدالت از بین می رود و بدعت و تفرقه روی هم انباشته می شود (هوای نفس و اختلاف)، حالا چطور است که با این همه دلیل، در مدّتِ 1200 سال غیبت امام زمان (عج) جامعه بدون حاکم و حکومت اسلامی باشد و این خلاف قرآن و عقل است و باید نزدیک ترین شخص به معصوم انتخاب گردد برای هدایت جامعه و رهبری.

دیگر آخر راه است و دیگر تئوری ولایت فقیه فقط مورد هجوم نیست بلکه شخص ولی فقیه و رهبری مورد هجمه دشمنان می باشد...

" برای پاسخ به سوالات دیگر و اطلاعات بیشتر می توانید در ارتباط باشید"

خلاصه  مبحث:

  1. بالا بردن معرفت و شناخت نسبت به اهل بیت (ع)
  2. شناخت فرقه های ضالّه (گمراه) و انحرافات در دین
  3. شناخت مفهوم ولایت و بطور خاص ولایت مطلقه فقیه به معنای واقعی
  4. بالا بردن شعور و معرفت همراه با شور و احساسات در هیئات
  5. آشنایی و بصیرت نسبت به فرمایشات ولی فقیه
  6. و در آخر ولایت پذیری مطلق و غیرت ولایی داشتن