کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا..

همه ما مطلعیم که امام حسین علیه السلام جهت اصلاح امور امت جدشان رسول الله قیام نمودند و چه اشتباه است اگر فکر کنیم یاری حسین علیه السلام فقط در سال 61 هجری بود..

حسین دارد نگاه میکند به ما خوب نگاه کن و هنوز هم یاری میطلبد ، هنوز هم نیزه ها بالاست !! اگرچه سری به روی نیزه نیست اما شرف و ارزش های والای انسانیت را بر نیزه میبینی .

حسین جان شرمنده ایم از تو امروز عده ای از ما عَلَم یزید را بر پشت بام و حیات خانه هایمان برپا کرده ایم !! و در کنار آن منتظر حسینی شدن خود هستیم ! و چه خیال باطلی

حسین علیه السلام دارد نگاه میکند به تویی که در شهر راه میروی و هزار عشوه می آیی و روز به روز حجابت را رها میکنی ، حجاب را اُمُلی میدانی و دم از جهانی شدن میزنی و میگویی باید از عقاید ناسیونالیستی رها شویم !! اما تاسف از اینکه با این کار خوت را آنقدر حقیر کرده ای که نمی توانی حجابت را جهانی کنی ... روز به روز مانتوهایت کوتاهتر میشود و لباسهایت چسبانتر.. 

حسین علیه السلام یاری میطلبد و نگاه میکند به تویی که سنگ فرشهای پیاده رو را متر میکنی و نگاه را رها میکنی و تمام حواست را جمع میکنی که مبادا کسی از نگاه پست و شیطانی ات بی نصیب بماند

حسین جان اینجا امر به معروف و نهی از منکر را فقط در همایش ها و فراخوان مقاله ها و پوسترها میتوان پیدا کرد ... و تو .. و تو در این راه سر دادی !!

چه خیالی به همسایه ، چه خیالی به یتیم و فقیر شهر ، و تو سیر میخوری و زیاد انبار میکنی که مبادا گران شود !و دریغ از یک ذره حس نوع دوستی ،  راستی تازگی شنیده ای ؟؟!! می گویند پولهایتان را به صندوق صدقه نیاندازید چون که به فقیران نمیرسد و خرج ... میشود !! و عده ای به راحتی جلوی همین مقدار صدقه را با حرفهای بی اساس می گیرند .

حسین جان امروز چنان سرمان را با فیس بوک و وی چت و .. گرم کرده اند که یادمان میرود حتی برای دقیقه ای به دوست واقعیمان سری بزنیم و از طاقچه اتاق آن را برداریم و حتی خاک روی آن را پاک کنیم !!بگذریم از آن عده ای که میگویند قرآن 1400 سال پیش چه به کار الان ؟!! (( این یک رهنمود است و کسانی که آیات پروردگارشان را انکار کردند برایشان عذابی دردناک از شکنجه و اضطراب است جاثیه 11 ))

و باید تاسف خورد به حال عده ای که امروز میگویند برخی از آیات قرآن کهنه شده و جوابگوی عصر حاضر نیست (( و یاد کن روزی را که هر امتی گواهی از خودشان بر آنها برانگیزیم و تورا هم بر این امت گواه آوریم و این کتاب را که بیانگر همه چیز و برای مسلمانان رهنمود و رحمت و بشارتی است بر تو نازل کردیم نحل89))

و تاسف بار تر اینکه از گوشه و کنار صحبتهایی با ادعای حقوق بشری  شنیده میشود که قصاص که نص صریح قرآن است باید کنار گذاشته شود نمیدانم  شاید هم این عده خود را نعوذ به لله عالم تر از خدا میدانند و یا خود را متخصص تر در زمینه حقوق بشر میدانند !!!

 حسین علیه السلام دارد نگاه میکند ..

تو که از رئیس اداره ات بیشتر از امام حی و حاضرت حساب میبری  و آنچنان شیفته پست و مقام و صندلی ریاست  شده ای  که از همه ترفند استفاده میکنی که مبادا از دستش بدهی ، مشکلات مردم برود به کنار ! انگار فراموش کرده ای که فرشتگان بر دستانی بوسه میزنند که از خلق یک گره بسته باز کنند !! چه میگویم اصلا تو چه میدانی مردم چیستند و مشکل مردم چه؟؟!! راستی امروز یک کارمند جدید وارد اداره شده نمیخواهی زیرابش را بزنی ؟؟!! این اقوامتون تازه فارغ التحصیل شده یه جایی داخل اداره براش سراغ نداری؟؟!!

حسین علیه السلام یاری میطلبد ، حسین علیه السلام مظلوم است و تو در فکر آنی که مبادا فلان هیات و فلان تکیه و فلان مجلس عزا از هیات و مجلس تو پرشورتر شود .. برای حسین نذری میدهی و یک ماه مجلس شام و عزا به پا میکنی و در عوض 11 ماه مردم را به عزا مینشانی !! جنست را گران میکنی و کم فروشی می کنی و خوشحال از اینکه برای حسین مظلوم نذر میدهی !! 1 ماه سیاه میپوشی و 11 ماه مردم را سیاه میکنی !!

حسین علیه السلام دارد نگاه میکند ...

سبک زندگی اسلامی ؟؟ تربیت فرزند ؟؟!! تربیت دینی؟! و تو آنچنان مشغول زرق و برق دنیا شده ای که یادت میرود وظیفه اصلیت چیست و تو همچنان به دنبال قیمت فلان زمینت خانه بالای شهرت و... هستی ، حق داری !! وقتی زمین و خانه و ثروت ارزش شد تربیت فرزند چه معنا میدهد ، فرزند که محبت نمیخواهد به ثروتت مشغول باش محبت در خیابانهای شهر هم میتواند پیدا کند !!!!

راستی طلا امروز چند بود ؟؟!!!

بعضی از ما شده ایم همان چیزی که یزیدیان زمان میخواهند همان که اذعان کرده بودند باید جامعه ایرانی را با نظام سرمایه داری عجین کنیم و نباید بگذاریم به عمق مباحث والای مکتب اسلام وارد شوند >....

حسین علیه السلام دارد نگاه میکند....

و تو میگویی همه زندگی آدم هست و یک شب عروسی بگذار امشبو خوش باشیم و چنان مجلسی به پا میکنی که ... بگذریم از عروسی های مختلط و خوردن انواع و اقسام مشروبات و... اینجا غیرت به یغما برده شده

!! علمدار کجایی؟؟!!

حسین علیه السلام دارد نگاه میکند... به غفلت ما ...حسین دارد نگاه

میکند و امیدوار به ما ، به برگشت ما...و اما ما....

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا....

ای که مبخشی تو با انگشتری انگشت خویش

دست خالی رد مکن ما را زکویت یاحسین