طی جلسات مکرر و انجام هماهنگی های لازم مقرر شد که طبق معمول هر سال در روز 15 ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) مراسم جشن تکلیف برای آن دسته از دوستان و اعضا که به سن تکلیف و بلوغ رسیده اند برگزار شود.

به منظور نظم بخشیدن به برنامه و بالا بردن سطح اگاهی اعضای مکلف در زمینه احکام بلوغ و تکلیف و چگونگی انتخاب مرجع تقلید و... جلساتی با حضور آن ها برگزار گردید.


لازم به ذکر است که مکلفین امسال 45 نفر بودند و در پایان جلسات به ان ها مهلت داده شد تا با تحقیق کامل مرجع تقلید خود را انتخاب نمایند و رساله مرجع تقلید مربوط به هر یک تهیه شد و در روز جشن به همراه یک عدد قاب به ان ها اهدا گردید.

برنامه جشن تکلیف در عصر روز 4شنبه 92/5/2 در تالار پذیرایی ابشار برگزار شد .مکلفین به همراه خانواده خود با کارت دعوت های شکیل به این مراسم دعوت شدند.همچنین مقاماتی همچون فرماندار محترم شهرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا،فرمانده حوزه مقاومت امام علی (ع) و مسوول شجره طیبه صالحین ناحیه در این مراسم حضور داشتند.سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام رضایی معاونت تعلیم و تربیت سپاه فجر استان فارس بودند.

در پایان مراسم میهمانان پس از اقامه نماز جماعت،افطاری را مهمان سفره امام حسن (ع) بودند.

و در ادامه تعدادی از عکس های مراسم را می توانید ببینید.